ÇALIŞMALARIMIZ
OCAK: Öğrenci gruplarının belirlenip öğrencilerin kendilerini için tanıtım videolarını çekmeleri, projenin öğrencilere tanıtılması. Projeye uygun afiş ve logo tasarlanması. Proje ön anketlerinin yapılması.Okul ,proje ve öğretmen tanıtım videolarının hazırlanması.
Kullanılacak WEB 2.0 Araçları :
-Momentcam ile avatar çalışmaları
-Chatterpix ile öğrenci tanıtım çalışmaları
-Canva ile afiş ve logo çalışmaları
-Google Form ile anket çalışmaları
-Biteable ile proje videosunun çekilmesi
-Adobe Connect ve Zoom ile çevrimiçi öğretmen ve öğrenci toplantılarının yapılması
ŞUBAT: 9 Şubat Güvenli İnternet Günü ile ilgili çalışmalar için öğrencilerin beşerli takımlara ayrılması ve her takımdan sorumlu ikişer öğretmenin belirlenmesi, gün ile ilgili afiş çalışmaları ve boyama çalışmalarının yapılması, sonunda işbirlikçi çalışma olarak sanal serginin yapılması.
Öğrencilerin, hayal ettikleri çiftlikte bulunmasını istedikleri üç hayvan ve nedenlerini belirttikten sonra bu hayvanlarla ilgili kelime bulutu çalışması yapılması
Tercih edilen üç hayvan ve nedenlerinin kavram haritasıyla anlatılması.
Kullanılacak WEB 2.0 Araçları :
- Öğrenci takımlarının oluşturulması
-Canva ile afiş çalışmaları
-Emaze ile sanal sergi
-Mentimeter ile kelime bulutu çalışmaları
-Popplet ile kavram haritası oluşturulması.
-Adobe Connect ve Zoom ile çevrimiçi öğretmen ve öğrenci toplantılarının yapılması
MART: Öğrencilerin kendi adlarının baş harfleri ile başlayan bitki isimleri bulmaları,
Buldukları bitkileri resimlemeleri
Çizilen resimlerin yapboz etkinliğine dönüştürülmesi
12 Mart İstiklal Marşı'nın kabulü ile ilgili işbirlikçi çalışma olarak her proje ortağının seçtiği bir öğrenci tarafından ulusal marşımızın okunması, bunların ortak bir videoda birleştirilmesi.
Kullanılacak WEB 2.0 Araçları:
-Öğrenci takımlarının oluşturulması
-Autodraw ile bitkilerin çizilmesi
-Canva ile çizilen resimlerin birleştirilmesi
-Jigsawplanet ile çizilen resimlerin yapboza dönüştürülmesi
-FilmoraGo ile videoların birleştirilmesi.
-Adobe Connect ve Zoom ile çevrimiçi öğretmen ve öğrenci toplantılarının yapılması
NİSAN: Tüm öğrencilerin, daha önceki aylarda birlikte buldukları hayvan ve bitki isimlerini kullanarak bir hikaye yazmaları
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları kapsamında
Atatürk Çocukları adlı şarkının proje öğrencileri tarafından ortaklaşa seslendirilmesi
Kullanılacak WEB 2.0 Araçları
-Öğrenci takımlarının oluşturulması
- Storyjumper ile hikayelerin yazılması
-Seslendirilmek üzere bölümlere ayrılmış şarkının Video Collage ile tek bir videoda birleştirilmesi
-Adobe Connect ve Zoom ile çevrimiçi öğretmen ve öğrenci toplantılarının yapılması
MAYIS: Öğrencilerin doğal malzemelerden müzik aletleri yapmaları
Alfabedeki harfleri kullanarak takımlar halinde ''Alfabemizdeki Harfler'' adlı
bir şarkı sözü yazılması
Yazılan şarkı sözlerinin müzik eşliğinde söylenmesi
Alfabemizdeki harflerin resimlendirilmesi
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile ilgili akrostiş çalışması
çalışması
Nisan ayında yazılan hikayenin animasyona dönüştürülmesi
Animasyon metninin yazılması, arka resimlerinin çizilmesi ve seslendirilmesi
Kullanılacak WEB 2.0 Araçları
-Öğrencilerde ritim duygusunu oluşturmak amacıyla yapılan müzik aletlerinin yapım aşamalarının anlatıldığı videolar
-Zumpad ile karma takım şarkı sözlerinin yazılması
-Autorap ile yazılan şarkı sözlerinin rap müzik haline dönüştürülmesi
-Canva ile alfabemizdeki harflerin tasarlanıp hazırlanan rap çalışmasına klip yapılması
-Meeting Words ile akrostiş çalışması
-Zumpad ile animasyon metninin yazılması
-Plotagon Web 2.0 aracıyla animasyonun yapılması
-Adobe Connect ve Zoom ile çevrimiçi öğretmen ve öğrenci toplantılarının yapılması
HAZİRAN:
Kullanılacak WEB 2.0 Araçları
-Google formlar ile anketlerin yapılması
-Renderforest ile proje sonu özet videosunun hazırlanması
-Canva ile proje katılım sertifikalarının hazırlanması
-Adobe connect ve Zoom ile çevrimiçi öğretmen ,öğrenci toplantılarının yapılması
Yorumlar
Yorum Gönder